Група:
ясельна.
Тема:
«Прощання з осінню» (рідна природа, ліплення)
Мета: виявити
знання дітей набуті протягом І кварталу: про пору року осінь, які зміни
відбуваються в природі осінню; про мешканців осіннього лісу(чим харчуються і як
готуються до зими); повторити вірші, закріпити вміння дітей вести діалог із
дорослим з використанням знайомих слів, правильним їх звукоутворенням та
вимовою. Закріплювати вміння дітей самостійно приліплювати листочки з
пластеліну, розташовуючи їх по всій поверхні листа. Закріплювати прийом
притискання. Розвивати дрібну моторику рук та вміння дітей працювати в
колективі. Виховувати дружні стосунки між дітьми.
ХІД:
-
Діти, подивіться
скільки гостей до нас сьогодні прийшло, Давайте привітаємося, скажемо: «Доброго
ранку, доброго здоров’я».
-
Малята, коли я
йшла до дитячого садка я зустріла зайчика. Він запросив нас до себе у гості.
-
Діти, а де живе
зайчик? (у лісі)
-
Так, значить ми з
вами вирушаємо у ліс. А в ліс ми помандруємо ось на чому.(читання по Г.Доману-
машина)
-
Так, ми з вами
поїдемо на машині.
Я машину заведу
По дорозі поведу.
Нею я керую вправно,
Бо шофер я дуже славний...
-
Малята, ось ми і
влісі. Давайте озернемося і розглянемо все довкола.
-
Що є в лісі?
(дереве)
-
Які стоять дерева?
(сумні, голі, сірі)
-
Яка пора року на
дворі? (осінь)
-
Діти, подивіться
хто це сидить на дереві? (ворона)
-
Так, ворона велика чи мала пташка (велика)
-
А як вона
розмовляє з нами, з лісом (кар-кар)
-
Давайте розкажемо
вороні потішку яку ми знаємо про неї. (Кар-Кар ворона...)
-
Подивіться,
малята, в лісі не літають метелики, бджілки, не видно жучків. Де поділися
комахи (заховалися)
-
А куди заховалися
комашки (у кору дерев)
-
Що вони там
роблять (сплять до весни)
-
Діти, а як
називається оця красуня (ялинка)
-
Які внеї голочки (гострі)
-
Якого кольору ялинка?
-
Так, ялинка не тільки колеться, але й лікує
від кашлю.
-
Малята,
подивіться, хто це під ялиночкою (їжачок)
-
А в їжачка, яка
шубка ? Правильно, вона теж з голочок і колеться як ялиночка.
-
А ми про їжачка
віршик знаємо. Давайте розкажемо їжачку. (Їжачок-хитрячок)
-
Дивіться малята,
їжачок стомився і хоче спати. Він зробе собі тепле кубельце з гілочок і
листочків і засне в ньому до весни.
-
Давайте
позбираємо листочки і вкриємо їжачка хай відпочиває. (Впр. «Збери листочки»)
-
Діти, а ось і
зайчик. Він теж готується до зими. Влітку у нього була шубка сіренького
кольору, а зараз він змінив її на білу, щоб вовк і лисичка не знайшли зайчика
на білому сніжку.
-
Малята, зайчик
попросив, щоб ми йому допомогли. Треба розкласти овочі і фрукти ось у ці
кошики. Овочі для зайчика, а фрукти для їжачка. (розкладання фруктів і овочів
по кошикам)
-
Молодці, ви
справилися з завданням, допомогли зайчику і за це він вас пригостить чимось
смачненьким. (Гра «Впізнай на смак»морква і яблучко)
-
Дітки, давайте
подякуємо зайчику, бо нам вже треба йти далі.
-
Діти, що це (звук
металофону) (дощик)
-
Який це
дощик(впізнають по звуку металофону)
-
Малята, покажіть,
як крапає дощик.
-
Треба відкрити
парасольку і сховатися від дощика. (Потішка «Дощик крап...)
-
Дощик пройшов і
нікого не намочив.
-
Малята, мене ще
трохи часу і землю вкриє білий сніг і лише в спогадах залишиться осіння краса
дерев, квітів.
-
Давайте на згадку
про осінь ми прикрасимо ось ці дерева і будемо ними милуватися.
-
У вас на столикі
лежать пластелинові кульки. З них ми і будемо робити листочки приліплюючи їх до цих ось дерев.(колективна
робота дітей)
-
Молодці, ви
дружно попрацювали і дуже гарно прикрасили дерева різнокольоровими листчками.
Ми заберемо їх у садочок і взимку будемо милуватися красою осіннього лісу.
-
Діти, наша
подорож скінчилася, нам час повертатися
у садочок. Давайте поїдемо на поїзді.
Немає коментарів:
Дописати коментар